Thursday, July 5, 2012

MAF oh MAF !

kecewa gile lah ngan kau nie. weeyhhhh asal kau susah sngat macam gini doh. eiissshhh bengang kot. asal aku tak ley tackle kau. tak cukop pandai lah tu aku nie kan :( 

urm, ape nak jadik nie. bile dengan kau. perrghh boley blank gile kan. emang tak dapat clue langsung nak wat camne. dah lepas keluar, baru terpkir, teringat, sume yang ter ter tu lah datang. kan ! 

dengan aku, stress pon dtang. dah aku terpakse mencari ketenangan dengan dating with "mael lambong" yang tidak kesampai last week. but this time with Bella, Ira and Miera (birthday girl kate nye, mahu celebrate birthday). 

please don't do like this for next time. behave my dear ! saya sangat memerlukan awak semua. kalau tidak habes lah saya sem nie. hancur harapan yang telah tertanam dari awal sem. 

go go chayok ! two more to go. please ! yang lagi dua tu. bantu lah kami ye. sekurang kurang nye. dapat meringan kan beban kami sedikit. 

 Mr MKT & Mrs LAW

No comments:

Post a Comment